torsdag 6 juni 2024

Drömmar och önskelista

Ja drömmar och önskningar kan slå in fast man inte ser det. Hittade ett inlägg från 2013 och se där 3 av 4 eller 3 av 3 varav den ena slog in i min privata trädgård och inte i sambons här hemma.

Kolla in>>>> Kvällssurfstund<<<<<

Idag har jag det här.


Smällspirea Diablo så otroligt vacker både med och utan blommning.

Även en redskapsbod fanns på önskelistan och den byggde jag och sambon av gamla pallbottnar, 2015 sned och vind men fullt fungerande.









Min önskade "vagn" blev en lägre skottkärra men den har jag ute vid Solgläntan. Den är bara nåt år gammal. Rekommenderar den starkt. Hmm kanske skulle köpa 1 till att ha här hemma vid fasta bostaden.

Och naturligtvis önskade jag mig även ett växthus :) även om det just i dagarna är fullt av skräp och blomlik.....döda växter så älskar jag det. Har även ett tunnelväxthus ute vid Solgläntan.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar