söndag 7 mars 2021

Vårkänslor med bakslag

 Jag och sonen ställde iordning Café Gloria på i fredags slitigt firade med lite tända ljus. Det var gott väder och solen sken fast jag hade dunjackan på mig för säkerhetsskull. Sonen hade åkt slalom i skolan;) så lite kontrast till att ha vårkänslor. Allt klart utom kaffebryggare soffdynor och gott sällskap förutom sonen :).

På lördagen överraskade vi pappan med våffelbakning vid Café Gloria och tyvärr får jag säga att under förmiddagen var det underbart väder men när han kom upp på eftermiddagen hade det mulnat på och blivit så mycket kallare. Men vi bakade våra våfflor och lunchade ute.....Gott att sedan få komma in i värmen igen.

Idag söndag känner jag inte ens för att gå ut trots att solen skiner. Det är vårvindar friska eller värre.

Näe jag håller mig inne och röjer lite i stället. Vi hinner nog med Café häng framöver. Over and Out :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar