tisdag 27 augusti 2013

Ömmande märken

Mina bett?-plitor ändrar färg och är mot det blå hållet. Var på akutvårdcentralen igår och tog lite prover. 
Men dom kunde inte ta alla prover så imorrn ska jag till min vårdcentral för mer prover samt utredning. Läkararen såg mig i ögonen och sa åt mig att stanna hemma för jag är inte i bra skick. Så med dåligt samvete ringde jag min Driftledare.
Mina ben gör ont då fort jag nuddar dom och är stenhårda. Nog om detta! Försöker njuta trots allt och har fikat med sonen på lilla altan nu och tittar på alla mina fina blommor.
Blir genast lite gladare 😃.
Rosenbönan kämpar på med att klättra uppför portalen! 
Ser ni skillnaden på dahlian i rabatten och dom i krukorna (vid vattenkannorna). Dom är planterade samtidigt! Med andra ord spelar jordutrymme och vattentillgång en viktig roll.
Snart dags för en middagsslummer...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar